Més informació [ Llista d'activitats | Detall d'activitat

 
REC3600477   Curs on line d'anglès A2 Pre-Intermediate
2023-2024   Curs telemàtic (en línia asíncron). Internivells: Ed. Infantil-Primària-Secundària
  
   2/7/2024 - 24/11/2024 (80 hores) de h a h
   VT Curs a distància
   _ (A distància) 
  
Format   En línia
Sincronicitat    Asíncron
Organització   Federació de sindicats independents d'Ensenyament de Catalunya
  
  
  
Tipus activitat   55SI Curs on line d'anglès A2 Pre-Intermediate
  
Inscripció   01/09/2023 - 02/07/2024
  
Descripció i   Metodologia:   El "Curs on line d'Anglès - A2 Pre-Intermediate" correspon a la primera part del nivell A2 del MCER.

METODOLOGIA
Es tracta de formació 100% online per tant els alumnes podran accedir a l’entorn d’aprenentatge amb total flexibilitat. Els continguts estaran sempre disponibles des del primer dia fins a la finalització del curs. Cada unitat es centra en un vídeo d'alta qualitat que serveix com a vehicle conductor, presentant exemples de gramàtica i vocabulari en contextos reals i quotidians d'una manera divertida i entretinguda.
La metodologia i estructura del curs és clara i intuïtiva i proporcionen l'itinerari pedagògic perfecte perquè l'alumne aconsegueixi els seus objectius. Gràcies a la varietat d'activitats interactives, el curs proporciona les habilitats necessàries per comunicar-se en anglès d'una manera efectiva. Inclou diferents Progress Test, que són avaluacions en les quals l’alumne podrà comprovar els coneixements que ha anat adquirint en cadascuna de les àrees de l'anglès que ha treballat en el curs.

TUTORIES
El tutor s’encarrega d’establir una relació de complicitat amb l’alumne en diversos camps. Un és mitjançant la dinamització en missatgeria, tot recordant les tasques i informant del progrés de l’alumne al curs.
També existeix atenció telefònica per assistir a l’alumne quan sigui necessari per part del tutor o l’alumne així ho demani. Quan el tutor detecta que un alumne així ho necessita, es fa una trucada personal tot oferint assistència immediata i guiatge.
A les tasques que envia al llarg del curs, el tutor ofereix una avaluació escrita amb comentaris i avaluacions orals que envia a l’alumne on aconsella i fa recomanacions sobre la tasca entregada.

SPEAKING
Al llarg del curs existeixen 3 tipus diferents de sessions de producció oral:
1. Sessions en grup (MyTalk).
2. Sessions amb un interlocutor (Conversation).
3. Sessions individuals (Speaking).
Les sessions en grup (MyTalk) consisteixen en sessions de conversa en grup, moderades i dirigides per un tutor. Durant les sessions el tutor presenta unes imatges que són el fil conductor del tema a desenvolupar. D’aquesta manera s’enriqueixen i amplien els temes de vocabulari treballats durant el curs.
Les sessions amb un interlocutor (Conversation), són tasques que l’alumne envia al tutor on es grava interactuant amb un locutor que li va formulant preguntes i interaccions a les quals ha de respondre utilitzant frases i vocabulari del curs.
Les sessions individuals (Speaking), són tasques que l’alumne envia al tutor on es grava fent un discurs utilitzant el vocabulari i frases apreses a les activitats del curs i aquelles que pugui aportar individualment.
El tutor avalua aspectes com pronunciació, ritme, entonació, fluïdesa, gramàtica, vocabulari, duració de la producció, i la fidelitat a tot allò après a les unitats.

DIFUSIÓ
La publicitat i difusió de l'activitat es realitzarà mitjançant la nostra web www.fsiecatalunya.cat i per mail marketing.

Preu: 265 €
  
Objectius   OBJECTIUS

El "Curs online d'anglès - A2 Pre-Intermediate” correspon a la primera part del nivell A2 del MCERL (Marc Comú Europeu de Referencia per les Llengües).

Un cop finalitzat aquest curs, el participant serà capaç de:

- Construir frases elementals en els tres temps verbals.
- Entendre paraules per afrontar aspectes de la vida quotidiana i cultural.
- Escoltar i entendre a nivell elemental aspectes de la vida i la cultura.
- Conversar i respondre a preguntes sobre temes i situacions elementals com per exemple, a la feina, al restaurant, i sobre activitats rutinàries.
- Parlar sobre temes, com per exemple el menjar, el temps , aspectes culturals i les activitats del dia a dia.
- Escriure a nivell elemental per indicar gustos culinaris i musicals, escriure sobre temes a nivell més concret.
  
Continguts   CONTINGUTS

Per assolir els objectius d’aquest curs, el participant haurà de realitzar els següents exercicis de lectura, escriptura i escolta:

- Escriure frases en totes les formes dels temps present simple, passat simple i expressar desitjos amb would like, així com escriure frases amb prediccions mitjançant going to (future).
- Escriure mots relacionats amb aspectes de la vida diària i la cultura.
- Escoltar converses on es demani informació i fer plans de futur.
- Visualitzar vídeos de temes concrets.
- Visualitzar vídeos de situacions de la vida quotidiana.
- Llegir texts sobre gustos culinaris/quantitats/menjars i begudes.
  
Formador/a   Cèlia Picher Castillo
  
Avaluació   AVALUACIÓ
El pla d’avaluació inclou dos tipus d’avaluacions:

L’avaluació de l’aprofitament:

L´avaluació del curs és una avaluació continua que es realitza durant tot el curs mitjançant dos tipus d´avaluacions diferents:

Tests: al final de cada unitat el participant haurà de superar un test autocorrectiu.
El curs està format per 12 unitats i per tant 12 tests.

Exàmens: durant el curs el participant haurà de realitzar 4 exàmens (Progress Tests), on l´alumne haurà de demostrar que ha assolit els objectius.
Els exercicis de gramàtica, vocabulari i escolta seran avaluats de forma automàtica per la plataforma. Els exercicis de conversa i parla seran gravats pels participants i entregats al tutor, que els avaluarà, tornant una resposta als participants a través d´una gravació i comentari escrit. L´exercici d’escriptura serà corregit i avaluat pel tutor tornant una resposta als participants a través d´una gravació i comentari i correcció escrits.

Per aprofitar i superar el curs, l'alumne haurà de superar com a mínim 9 tests i 3 exàmens (Progress Tests).

L’avaluació de la formació rebuda:

S’avaluaran els següents aspectes de la formació rebuda:

Grau de satisfacció del professorat.
Efectivitat d’aquesta en relació amb els objectius i necessitats de formació.
Possibilitat de transferir a l’aula la formació rebuda.
Metodologia emprada.
Materials lliurats.
Organització general de l’activitat.
Grau d’adequació de les persones formadores a partir de la informació recollida.

  
Requisits de  certificació   Per aprofitar i superar el curs, l'alumne haurà de superar com a mínim 9 tests i 3 exàmens (Progress Tests).
  
Persones  destinatàries   Professorat no universitari de centres d’educació infantil, primària i secundària.
  
E-mail   federacio@fsiecatalunya.cat
  
  


Activitat reconeguda en resolució de data 15/11/2023 pel Departament d'Educació en virtut de l'Ordre ENS/248/2012 (DOGC 6205 de 3 de setembre de 2012).